maanantai 21. tammikuuta 2013

aamukeksi

Ensiksi ilmotan, että teen ton Niinan haasteen täsny joskus!:)

Mulla on ollu nyt öö viime torstaista asti kurkku aivan yli kipeä, nieleminen, syöminen ja jopa ihan liikkuminen on tuottanu tuskaa.. Käytiin sitten eilen päivystyksessä, ja ne totes sielä että angiina se on, ja paha sellaanen! Sain sitte lääkkeet siihen, ja täälä pakkolomailen ainaki huomiseen vielä:) Josko tästä nyt edes perjantaiks jotenkuten tervehtyis ku on pienoisia suunnitelmia!

Perjantaina kumminkin, mun kurkkukivusta huolimatta vietettiin vähän iltaa Sussun luona. Oli ihan kivaa, kai.. Jos paria tappelua, ja pieniä erimielisyyksiä ei oteta huomioon:D Lauantaina on vaan nukuttu, ja niin sunnuntainakin, paitsi et käytiin sielä lääkärissä. 

Mulla tämän venytyksen kans ei oo ollu nyt hetkeen minkäänmoista ongelmaa, ja Jenni lupas mulle mun synttäreiden kunniaksi tilata kolme korua:) Oliskos ollu yks 2mm ja kaks 3mm, enkä malta odottaaaaa!! Oon täs vähän suunnitellu, että ottaisin pidennykset, mutta sekin saattaa jäädä vain haaveeksi, kun ei isä hyväksy mitään sellasia.. Toi venytyski tuotti sille jo paskahalvauksen vaikka se onki tollanen pieni:D 

Bongasin täs eilen jotain kamalaa, nimittäin: IHKUPISSIS . Onko tää naikkonen tosissaan:DDDDDDDDD Meinasin kuolla nauruun ku luin tätä ja mietinki hetken, että mitävittttttttua..? No mikässiinä, jos huvittaa esittää täälä netissä ihan anonyyminä, kun ei kyseisestä henkilöstä itsestä kuvia ollenkaan ole:) Silti tää 'Mari Nieminen' on linkittänyt facebookkinsa myös tuonne blogiin. Siinäs tekee ittestään tälläsen nettiteinin:)

Noju, eimulla täsnyt muuta, meen jatkamaan kärsimistäni:) 

lla: Tanja

2 kommenttia: