sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Mä oon tän baarin kuumin ja seksikkäin jäbä - pidä musta kiinni, tiukemmin !

Nyt saan taas vihdoin kirjotettua :) Perjantaina siis oltiin Jennin luona, ja sieltä eksyttiin Neean ja Akselin luokse, jossa oli enemmän porukkaa ! Oli kaikinpuolin mukavaa ja otan mielelläni uusiksikin. Eipä sielä kai mitään ihmeellistä oo tapahtunu:D:D

Tuima. Nyt tästä tulee kauhia helvetti ja kauhia haloo kuinka teini oon :)

Hyi, ei enää ikinä. 

Piikkuiset 


Tuollaaset glitterisilmät:p Muuten hyvät ja näin, mutta toi rajaus uhkas lähteä irti :(
Tuksu ja Mervi XD noei, rakastan sua 

Lauantaina nukuttiin, tulin kotiin, ja sitte noin tunnin päästä takaisin Sussulle, ja kattottiin koko yö vain elokuvia, tainno.. Kolme kauhuleffaa, mentiin sänkyyn siinä viiden jälkeen, mä oon vissiin simahtanu heti, ja Sussu valvonu myöhempään :---D Tänään sitte lähdettiin Närpiöön syömään, namnam! Nyt oon vain ollu kotona ja näin serkkuaki tossa pitkästä aikaa(: 

JESJESJES!! Sain ne Jennin tilaamat korut korvaani Ne oli iihania, kiitos sinulle JENNNI

Sussu ja sen perhe lähtee Turkkiin enskuus, ja pikkuinen Pamela tulee meille viikoksi, hihi, saan unikaverin :)

Mulla olis taas PAALJON kerrottavaa, mutten vain muista puoliakaan, joten laitan tähän nyt vain näitä kuvia :)


Niija sitte vielä!! Se video, mihnä se ämmä syö sitä tamppoonia. 
http://vt.tumblr.com/tumblr_mgxb6tiGNj1rttj8x.mp4

♥llä: Tanja

7 kommenttia:

  1. Ähhähähä säälittävä toi tunneli XD vooi ihana teinixxx;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha eioo säälittävä, se on ihana <33 XD teinix.

      Poista
  2. ihana tää blogi tanja !:) ja nii eihä se kuulu muille mitenkää juoksä tai poltaksä tai mitää..:) jokaasen oma asia ei kannata välittää ;)

    VastaaPoista
  3. Nakkasin sua haastella! Käy kattoos se mun blogista:) <3

    VastaaPoista